Administrator Wielkopolska - Biuro Zarządzania Zasobami Lokalowymi
   
 

O NAS

CELE FIRMY

CO OFERUJEMY

DLA DEWELOPERÓW

KONTAKT

Polityka cookies

 

Niniejsza Polityka ma na celu przekazanie informacji jakie dane osobowe zbieramy, w jakich celach, w jaki sposób z nich korzystamy oraz kim jesteśmy. Ma ona na celu wskazanie praw, które mają Państwo w związku z przetwarzaniem przez nas danych osobowych.

KTO JEST ADMINISTRATOREM DANYCH OSOBOWYCH?
Uprzejmie informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest Firma „Administrator Wielkopolska” Biuro Zarządzania Zasobami Lokalowymi Spólka z ograniczoną odpowiedzialnością. ul. Ignacego Paderewskiego 6/3, 61-770 Poznań, NIP: 7781378144, REGON: 639751540, zwana dalej „Administratorem Danych Osobowych”. Kontakt w sprawie ochrony danych osobowych jest możliwy pod adresem e-mail: biuro@administratorwielkopolska.poznan.pl z dopiskiem „RODO”.

Co to jest plik „cookies”?
„Cookies” zwane także jako ciasteczka, to krótkie informacje/pliki tekstowe, zapisywane na komputerze, telefonie, tablecie, czy też innym Twoim urządzeniu przez strony internetowe, które odwiedzasz. Pliki cookies są zaszyfrowane w taki sposób, aby osoby, które nie posiadają uprawnień nie miały do tego dostępu. Mogą być one odczytywane przez Nas jako Administratora danych osobowych, a także przez systemy należące do innych zaufanych podmiotów, z których technologii korzystamy.

W jakim celu używamy plików „cookies”?
Cookies spełniają bardzo wiele funkcji na stronie internetowej, najczęściej przydatnych, które postaramy się opisać poniżej (jeżeli informacje są niewystarczające, prosimy o kontakt z nami):
• zapewnianie bezpieczeństwa — pliki cookies są wykorzystywane w celu uwierzytelniania użytkowników oraz zapobiegania nieupoważnionemu korzystaniu z panelu klienta. Służą zatem do ochrony danych osobowych użytkownika przed dostępem osób nieupoważnionych;
• wpływ na procesy i wydajność korzystania ze strony internetowej — pliki cookies są wykorzystywane do tego, aby witryna sprawnie działała i aby można było korzystać z funkcji na niej dostępnych, co jest możliwe między innymi dzięki zapamiętywaniu ustawień pomiędzy kolejnymi odwiedzinami na stronie. Dzięki nim można zatem sprawnie poruszać się na stronie internetowej i poszczególnych podstronach;
• stan sesji — w plikach cookies często są zapisywane informacje o tym, jak odwiedzający korzystają ze strony internetowej, np. które podstrony najczęściej wyświetlają. Umożliwiają również identyfikację błędów wyświetlanych na niektórych podstronach. Pliki cookies służące do zapisywania tzw. „stanu sesji” pomagają zatem ulepszać usługi i zwiększać komfort przeglądania stron;
• utrzymanie stanu sesji — jeżeli klient loguje się do swojego panelu, to pliki cookies umożliwiają podtrzymanie sesji. Oznacza to, że po przejściu na inną podstronę nie trzeba każdorazowo podawać ponownie loginu i hasła, co sprzyja komfortowi korzystania ze strony internetowej.

Co ważne, wiele plików cookies ma dla nas charakter zanonimizowany — bez dodatkowych informacji, na ich podstawie nie jesteśmy w stanie zidentyfikować Twoją tożsamość.

Jak możesz kontrolować pliki cookies?
Twoja przeglądarka internetowa domyślnie dopuszcza wykorzystywanie cookies w Twoim urządzeniu, dlatego przy pierwszej wizycie prosimy o wyrażenie zgody na użycie cookies.

Możliwa jest jednak kontrola i zarządzanie zainstalowanymi cookies. Jak to zrobić?
Kontrola – przeglądarka internetowa: jeżeli nie życzysz sobie wykorzystania cookies przy przeglądaniu strony internetowej, w większości przeglądarek internetowych można zmienić ustawienia— całkowicie blokować automatyczną obsługę plików cookies lub żądać powiadomienia o każdorazowym zamieszczeniu cookies w urządzeniu. Ustawienia można zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji w tym zakresie możesz znaleźć na stronie: https://www.aboutcookies.org/

Co się stanie jeśli nie wyrazisz zgody na korzystanie przez nas z plików cookies?
Szanując autonomię wszystkich osób korzystających ze strony internetowej, czujemy się jednak w obowiązku uprzedzić, że wyłączenie lub ograniczenie obsługi plików cookies może spowodować dość poważne trudności w korzystaniu ze strony internetowej, np. w postaci konieczności logowania się na każdej podstronie, dłuższego okresu ładowania się strony, ograniczeń w korzystaniu z funkcjonalności, ograniczeń w polubieniu strony na Facebooku, LinkedIn, Instagram etc.

Jak długo będziemy korzystać z plików cookies?
Pliki cookies pozostają na Twoim urządzeniu:
• aż do opuszczenie przez Ciebie strony internetowej lub też wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej) – dotyczy to głównie plików cookies technicznych;
• niektóre pliki cookies mogą pozostać na Twoim urządzeniu aż do momentu ich ręcznego usunięcia przez Ciebie.

Szczegółowe informacje na temat zmiany ustawień dotyczących plików Cookies
Informacje na temat samodzielnego usuwania plików cookies w najpopularniejszych przeglądarkach internetowych dostępne są w dziale pomocy przeglądarki internetowej oraz na poniższych stronach (wystarczy kliknąć w dany link):
• w przeglądarce Chrome
• w przeglądarce Firefox
• w przęglądarce Internet Explorer
• w przeglądarce Opera
• w przeglądarce Safari
• w przeglądarce Microsoft Edge

Krótki przewodnik jak wyłączyć pliki cookies z Twoich przeglądarek internetowych

Dla przeglądarki Firefox:
https://support.mozilla.org/pl/kb/W%C5%82%C4%85czanie%20i%20wy%C5%82%C4%85czanie%20obs%C5%82ugi%20ciasteczek

Dla przeglądarki Google Chrome:
https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=pl

Dla przeglądarki Internet Explorer 9:
https://support.microsoft.com/pl-pl/windows/usuwanie-plik%C3%B3w-cookie-i-zarz%C4%85dzanie-nimi-168dab11-0753-043d-7c16-ede5947fc64d

Dodatkowe informacje o przetwarzaniu Twoich danych
Pozostałe informacje związane z procesem przetwarzania Twoich danych osobowych oraz prawach jakie Tobie przysługują znajdziesz w naszej Polityce prywatności lub otrzymasz kontaktując się z nami: „Administrator Wielkopolska” Biuro Zarządzania Zasobami Lokalowymi Spólka z ogranicziną odpowiedzialnością, ul. Ignacego Paderewskiego 6/3, 61-770 Poznań; e-mail: biuro@administratorwielkopolska.poznan.pl.

 

 

SZYBKI KONTAKT

 

Administrator Wielkopolska

Biuro Zarządzania Zasobami Lokalowymi

 

ul. Ignacego Paderewskiego 6/3

61-770 Poznań

Tel.: +48 61 852 35 77

Kom.: +48 604 315 117

 

biuro@administratorwielkopolska.poznan.pl 

DLACZEGO MY

 
  DOŚWIADCZENIE SOLIDNOŚĆ JAKOŚĆ
             
 

22 lata funkcjonowania i dzisiejsza pozycja
na rynku zarządców to dla nas powód
do dumy. Tak dobre wyniki nie byłyby
jednak możliwe bez zaangażowania
zespołu i poświęcenia się celowi, jakim
od zawsze jest zadowolenie klienta.

Istniejemy dla ludzi szukających
solidnej firmy, gwarantującej sprawną
i fachową realizację każdego zlecenia.
Teraz w jednym miejscu znaleźć można
pełen pakiet usług odpowiadających
każdej potrzebie klienta.

Jesteśmy ukierunkowani na dostarczanie usług o jakości spełniającej ciągle
rosnące wymagania i oczekiwania
naszych klientów. Podstawą rozwoju
naszej firmy jest ciągłe doskonalenie
i wdrażanie nowych technologii.

 

Firma posiada licencjonowanych zarządców nieruchomości oraz ubezpieczenie

odpowiedzialności cywilnej zawodowej zarządcy nieruchomości.

 

 

(c) 2021 Administrator Wielkopolska Biuro Zarządzania Zasobami Lokalowymi Sp. z o.o.

Polityka prywatności Polityka cookies

Projekt i wykonanie: strefareklamy.com